ترمال بریک

شنبه 18 آذر 1396
11:48
b bce

سیستم ترمال بریک در اروپا ابداع شده است. در سیستم ترمال بریک امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش به صفر رسانده شده است. زیرا لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل آلومینیوم که توسط پیشرفته ترین ماشین الات پانچ می گردد. همچنین امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را میسر می نماید.

پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه UV حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید است. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت است. نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک ، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس است. بطور متوسط 30 % سطح خارجی ساختمان را پنجره تشکیل می دهد. 70 % از سطح هر پنجره را شیشه و مابقی را پروفیل تشکیل می دهد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها 38 % کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و 32 % کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما ، 28 % کاهش مصرف سوخت ، 20 % کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود.

شرکت آریو پاسارگاد با بهره گیری از دانش مهندسی و تجربه عملی نیروهای متخصص در بحث فنی و اجرایی در بیش از یک دهه فعالیت توانسته است رزومه چشمگیری در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا برجای بگذارد.

پروفیلهای تولید شده آلومینیومی بوسیله دستگاه تمام اتوماتیک آلمانی schmits باتیغه های پُلی اَمید در فرم و سایزهای مورد نیاز در اختیار مشتریان قرار میگیرد.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bbce است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]