شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

bbce

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تابلو سازی پاسارگاد

تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلو های منحصر به فرد و خلاقانه با انتخاب ایده های نو و اثر گذار

تابلو سازی تعریفی کلی دارد که در یک جمله آن را میتوان ایده هنرمندانه سازنده تابلو میشود نامید.

در سالهای نه چندان دور تابلو سازی پاسارگاد شغل هنرمندان بود که فقط خطاط ها و هنرمندان به این حرفه وارد میشدن چون برای ساخت تابلو نیاز به خوشنویسی بود. ساخت یک تابلو زمان زیادی میبرد چون ابتدا لازم بود خطاطی زیبایی نوشته شود و بعد از فیکسه کاری و انتقال به محل مورد نظر توسط نصاب نصب میشد که هر کدام از مراحل زمان خاصی رو لازم داشت. با پیشرفت تکنولوژی در ایران افراد بیشتری تمایل به شغل تابلو سازی پیدا کردن که این امر باعث رونق صنف تابلو سازان و ایجاد فضای رقابتی در این حرفه نیز شد. تبلیغات در هر کشوری نیاز اساسی هر برند و صنفی جهت بهتر شناخته شدن در سطح جامعه است. کشور ما نیز از این امر مثتثنی نیست. به همین علت برند ها و شرکتهای معتبر جهت نمایش بهتر خود و پوشش ظاهری بهتر برند در سطح جامعه سعی مینمایند بهترین ایده ها و انتخاب ها رو در تابلو های تبلیغاتی داشته باشند. تا افتی در شخصیت ظاهری برندشان نزد جامعه نداشته باشند. اینجاست که نقش تابلو سازی های با رزومه خلاقانه همراه با ایده های هنرمندانه و کیفیت اجرایی خوب خود رو بهتر نمایش میدهد. با ورود برند های خارجی به کشور و نوع برخورد متفاوت آنها در انتخاب تابلو ساز و تابلو های خاص که با ماشین آلات مدرن ساخته و عرضه میگردد. تابلو سازان داخلی را وادار به ساز کاری کرد تا بتوانند با توجه به پرداخت های خوب شرکتهای خارجی پروژه های آنها را از آن خود کرده و بتوانند جلوه بهتری در دید این شرکتها داشته باشند. حساسیت های خاص ، سختگیری در انتخاب متریال ، نوع کار و رنگ ، عدم توجیح پذیری با استدلالات مرسوم در ایران ، نپزیرفتن کار با کوچکترین ایراد ، قبول کردن کار با رعایت شرایط استاندارد در تابلو ، دادن گارانتی بی قید و شرط بابت خدمات پس از نصب تابلو به مدت 5 سال ، تست کردن تابلو ساخته شده پس از نصب به مدت یکماه از نظر کیفیت متریال ، تضمین کتبی و چک بانکی در قبال کیفیت خدمات انجام شده برای 5 سال، اینها فقط بخشی از شرایط بستن قرارداد با تابلو سازان ایرانی می باشد در ضمن بررسی رزومه کاری و جلسات طولانی و بررسی صلاحیت تابلو ساز قبل از قرارداد نیز وجود دارد. چون اعتماد ندارند و فقط کیفیت خوب رو میپذیرن آیا تابلو سازی که این شرایط را پذیرفته و کار را به نحو صحیحی انجام داده تضمینی برای انتخاب تابلو ساز مورد نظر جامعه نیست. در بعضی مواقع مشتریانی با مراجعه به شرکتهای تابلو سازی خواستار تابلو های خاص و جذاب با ایده های متفاوت هستند که کمتر جای کار شده باشد و نیاز به دیدن رزومه کاری تابلو ساز مورد نظرشان دارند و کمتر به صحبت ها و حرف های تبلیغی توجه میکنند. تا بتوانند سفارش خود را برای ساخت تابلو ثبت کنند. امروز تابلو سازی جایگاه خاصی در جامعه دارد. عده ای این شغل رو حرفه هنرمندان می دانند، عده ای تابلو سازی رو محلی برای ساخت تابلو ها می دانند، عده ای تابلو سازان رو افراد صاحب سبک در تبلیغات میدانند و برای ساخت تابلو های تبلیغاتی از تابلو سازها به عنوان مشاور فنی استفاده می نمایند و عده ای هم هستند که این حرفه را یک بیزینس میدانند و امتیاز خاصی برای این حرفه قائل نیستند.

تابلو در ویکی پدیا

گردنبند اسم

این روز ها لحظه به لحظه به عید نزدیک تر می شویم و بسیاری از ما هنوز هم کادویی را که می خواهیم به همسرانمان بدهیم انتخاب نکرد ه ایم. همان قدر که همسرانتان در زندگی برای شما مهم و تاثیر گذار هستند قطعا باید هدیه ی آن ها نیز خاص ، مهم تاثیر گذار و ماندگار باشد. حتما شما هم می دانید که هدیه دادن محبت و خوشحالی را در زندگیتان دو چندان خواهد کرد. گاهی با دادن فقط یک هدیه می توانید همسر خود را سوپرایز کنید. ما به شما سفارش و خرید گردنبند اسم را پیشنهاد می کنیم.

فشن سنتر طراح و متخصص تولید انواع گردنبند های زیبا ، منحصر به فرد و خاص می باشد که شما می توانید مدل های مختلف این نوع از گردنبند ها را در فشن سنتر مشاهده کنید تا انتخاب آسان تری داشته باشید.

حتما شما نیز به هنگام انتخاب و خرید هدیه نگران کیفیت آن هستید. همه ی ما دوست داریم تا هدیه ی ما سال های سال و با ماندگاری بالا در زندگی عزیزانمان نقش داشته باشد. افتخار فشن سنتر این است که عکس های گالری خود را بدون روتوش ، و بدون هیچ گونه ویرایشی دیگری برای شما منتشر می کند تا شما خود در مقام داروی کیفیت و رنگ اجناس را قضاوت کنید ، مقایسه کنید و انتخاب کنید.

اگر به دنبال طرح خاصی از اسم مورد نظر خود می گردید و آن را در بخش گالری وب سایت نمی یابید، فقط کافیست با مشاوران ما تماس گرفته ،سوالات خود را بپرسید و انتخاب خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و به راحتی سفارشتان را ثبت نمایید. بعد از ثبت سفارش فقط 72 ساعت بعد جنس مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دستبند اسم می توانند یکی از مهمترین و ماندگارترین کادوهایی باشند که شما می توانید به عزیزان خود هدیه بدهید. قطعا اسم هر شخص مهمترین بخش زندگی اش می باشد و با تمام خاطرات زندگیش از ابتدای زندگی گره خورده است. کاملا مشخص است که با توجه به نقش پر رنگ اسم در زندگی ، با هدیه دادن یک دستبند اسم می توانید شریک تمام خاطرات عزیزانتان باشید. انتخابی که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد.

احساس رضایت از کیفیت محصولی که خریداری کرده اید همیشه احساس خوشایندی به شما می دهد و باعث می شود تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. ما در فشن سنتر با ارائه ی محصولات با کیفیت خودمان را در شادی ها و لحظه های شیرین زندگی شما شریک می دانیم. فشن سنتر افتخار دارد تا با تولید انواع پلاک اسم ، گردنبند اسم ، انگشتر و زیروآلات سفارشی به بهترین کیفیت شما را در شادی هایتان همراهی کند. هدف ما ماندگاری شادی شما و لحظه های ناب زندگی شماست.

استفاده از شیشه در نمای کرتین وال

استفاده از شیشه در نمای کرتین وال

نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرکاربردترین انواع نماهای شیشه ای می باشد. با توجه به آن که کرتین وال جزو اجزای ساختمان محسوب نمی شود، می توان آن را از مواد سبک وزن تولید نمود تا هزینه های ساختمان کاهش یابد.

کرتین وال ، دتایل اجرایی کرتین وال ،

هنگامی که از شیشه به عنوان کرتین وال استفاده می شود، مزیت بزرگی عاید می شود چرا که نور می تواند عمیق تر وارد ساختمان گردد.مزیت استفاده از شیشه در بین قالب های فلزی علاوه بر زیبایی، تأمین نور به هنگام روز است.نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از ویژگی های اصلی این نما، عایق کردن ساختمان است.البته این متریال نوین دارای ویژگی های دیگری هم می باشد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • عایق کامل رطوبتی و حرارتی و صوتی
  • بهینه سازی در انتقال نور و دمای محیط
  • کاهش مصرف انرژی
  • سبکی ساختار و کاهش بار مرده ساختمان
  • سرعت بالای اجرا
  • زیبایی و جذابیت زیاد در شب و روز
  • مقرون به صرفه بودن
  • رفتار تنشی مناسب در مقابل نیروی زلزله

نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال ، دتایل کرتین وال

  • قابلیت بهره گیری از شیشه دو یا سه جداره
  • قابلیت پدید آوردن سطح عایق دما با بهره گیری از پروفیل های ترمینال بریک
  • قابلیت بهره گیری از در پوش های گوناگون
  • قابلیت عملیاتی کردن به طور کاملا آلومینیومی
  • نبود محدودیت رنگ
  • قابلیت بهره گیری از مقطع ها و اندازه های محتلف مطابق با اقتضائات و شرایط هر پروژه

، نمای کرتین وال چیست ، مجری نمای کرتین وال ، دتایل کرتین وال dwg ، نمای شیشه ای اسپایدر ، نمای فریم لس

جالب است بدانید اکثر دوره های دنیا، از کلاسیک گرفته تا مدرن و پسامدرن، با هنر معماری آغاز شده اند و اولین تغییرات دوره ای را در بناهای معماران می بینیم.در این شرایط، مواد و مصالح هم از قافله ی تغییرات عقب نماندند و متناسب با معماری و نیازهای انسان، پیشرفت کردند.


پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای:
پارتیشن اداری شیشه ای خود شامل 3 تیپ پارتیشن است.
پارتیشن اداری شیشه ای با فریم تک جداره … فریم میتواند از آلومینیوم یا ام دی اف باشد.
پارتیشن اداری شیشه ای با فریم دوجداره … فریم میتواند آلومینیوم یا ام دی اف باشد.
پارتیشن اداری شیشه ای بدون فریم ( فرم لس )

پارتیشن شیشه ای فریم لس ، پارتیشن با شیشه سکوریت ، قیمت پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای و استیل ، پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای منزل ، پارتیشن شیشه ای متحرک


به عنوان پرکننده اکثرا از شیشه شش میل سکوریت استفاده می شود ، همچنین می توان بجای شیشه سکوریت از ورق های دیگر مانند ورق ام دی اف ، طلق پلاستیکی، ورق فولادی یا ورق آلومینیومی استفاده کرد یا بصورت ترکیبی از دو نوع پرکننده شیشه و ام دی اف در دردیوارهاین مدل پارتیشن اداری استفاده کرد در صورت استفاده از شیشه می توان با عملیات سند بلاست روی شیشه ها آرم یا طرح مورد نظر مشتری را روی شیشه ها حک کرد یا با دستگاه سی ان سی روی ام دی اف طرح مورد نظر مشتری را حکاکی کرد.

بیبی سنتر ، تابلوسازی

مزایای نرده آلومینیومی

مزایای نرده آلومینیومی

آلیاژ لوله های نرده ای و قطعات آن 6063-6060 است که دارای سختی مناسبی میباشد بعد از آن وارد مرحله پلیش میشود و سطح لوله ها توسط دستگاه های پرداخت یا پولینگ پلیش شده و براق میشود و سپس برای تثبیت و ماندگاری براقیت لوله ها وارد وانهایی میشود که حاوی محلول های اسید سولفوریک20% می باشد و به وسیله عملیات آندایزینگ ولتاژ برق یک سطح پوششی کامل بین 8 تا 15 میکرون آندایز روی لوله ها و قطعات به وجود میاورد و سطح آلومینیوم را از اکسید شدن به مدت 20 تا 30 سال حفظ میکند و مانع تغییر رنگ آلومینیوم یا خوردگی آن میشود، و به همین دلیل هیچ گاه نیازی به رنگ یا آبکاری نخواهد داشت، چون آبکاری برای آهن یا استیل یا فلزات دیگر به کار میرود.

لوور آلومینیومی

مزایای نسبت به سایر نرده های فلزی یا استیل :

-سبکتر بودن از سایر نرده ها

- تنوع شکل و رنگ

- زیبایی بیشتر نسبت به نرده های تزئینی دیگر دارد .

- ماندگاری آن پنج برابر ماندگاری آهن و استیل میباشد.

- همیشه قابل تعویض و بازیافت میباشد.

- هیچ گاه نیازی به رنگ کاری یا جوشکاری ندارد و نصب آن خیلی سریع انجام میشود. در نرده آهنی یا نرده فرفورژه نصب آن هم نیاز به جوشکاری دارد و هم رنگ کاری که روند انجام آن علاوه بر امکان صدمه به پله ها و دیوارها مدت زیادی به طول می انجامد.

- یکی از مزایای نسبت به نرده شیشه ای دوام و ماندگاری بیشتر این محصول مخصوصآ در مناطق مرطوب میباشد . متآسفانه به تازگی و بعد از تحریم های کشورمان و بالا رفتن قیمت ارز اکثر تجار به خاطر بالا رفتن قیمت استیل برای اینکه بازار خود را از دست ندهند اقدام به وارد کردن لوله های ارزان و متفرقه استیل 201 و 202 چینی به جای 304 و 316 تایوان کرده اند که اکثر این محصولات به دلیل درصد کرم سطح لوله ها کمتر از استاندارد موجود است به جای کرم 12% از 3 یا 4% کرم استفاده میکنند و عمر براقیت آن خیلی کم است و به راحتی کمتر از 1 یا 2 سال لوله ها سیاه میشوند و شروع به زنگ زدن میکند البته در تهران دو آزمایشگاه معتبر وجود دارد که به وسیله دستگاه دیجیتال یا آلیاژ سنج با هزینه خیلی کم و کمتر از 15 دقیقه نوع آلیاژ و استیل 201 و 304 لوله را به صورت دقیق و کتبی مشخص میکند.

تابلوسازی حروف برجسته

ساخت بیش از ۵۰ مدل حروف برجسته با استفاده از ماتریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات این مجموعه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلو سازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید. به موجب این تنوع وسیع خدمات در تابلوسازی حق انتخاب بیشتری از نظر گزینش مدل و تصمیم گیری جهت میزان صرف بودجه برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

تابلوسازی حروف برجسته

تابلو حروف برجسته ، با استفاده از نئون پلاستیک ، فلز ، برنج ، استیل ،برنز ،میرور ، پلکسی ، قابل تولید می باشد و نصب آن روی تمامی سطوح امکانپذیر است، همچنین برای نمای بهتر در شب ، میتوان از لامپ های اس ام دی و ال ای دی در پشت حروف استفاده کرد. (تابلوسازی حروف برجسته)

حروف برجسته (outstanding) تنوع زیادی داشته و امروزه می‌توان با وسیله و مواد اولیه حروفی برجسته و زیبا تولید کرد.

مواد اولیه‌ای که طی سال‌ها در این صنعت باقی مانده و استحکام خود را به اثبات رسانده تنها شامل موارد زیر است:

حروف تمام پلاستیک با اتصال کلر

حروف فلزی، برنجی، استیل با اتصالات قلع و جوش

چلنیوم و لترمکس

حروف ترکیبی (کامپوزیت)

حروف متداخل، توپر، تزریقی

تابلوسازی حروف برجسته استیل , تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم , حروف برجسته فلزی استان تهران

نرده آلومینیوم پایه مربع هندریل مستطیل

نرده آلومینیوم پایه مربع هندریل مستطیل

نرده هاي جديد مربع و مستطیل در سه رنگ سیلور ، برنز و طلایی قابل اجرا در راه پله:

شرکت آریو حفاظ با طراحی جدید قالبهای اختصاصی پایه مربع 40 در 40 تک کاناله ،هندریل مستطیل 60 در 25 ، حفاظ 14 در 14 و استارت 70در70 وهمچنین طراحی و تولید قطعات جدید این نوع نرده و نحوه نصب آسان آن تحولی بزرگ در معماری ایجاد کرده است. به طوری که امکان اجرای آن در بالکن و راه پله هم به صورت ساده هم به صورت فرانسوی که مورد تایید آتش نشانی است ، میباشد. وهمچنین این سبک طراحی قیمت این نرده را تا 50% نسبت به قبل کاهش داده است.

نرده راه پله و بالکنی آلومینیومی نرده های جدیدی است که اخیرآ جایگزین نرده استیل و آهنی در اروپا شده است.

نرده آلومینیوم آبکاری نمیشوند یعنی روش تولید و براق شدن آلومینیوم بدین صورت است آلومینیوم بصورت شمش تولید میشود و بعد از آن بصورت استوانه یا بیلت تبدیل میشود و در دمای 400 درجه سانتی گراد که نرم و قابل انعطاف میشود توسط دستگاه پرس اکستروژن تزریق میشود و توسط قالبهای مختلف با اشکال مختلف که در داخل دستگاه قرار میگیرند مثل لوله 50 یا پایه 40 ، از دستگاه تزریق شده و به صورت 6 متری برش میخورد و استرچ یا کشیده میشود و بعد ازآن داخل کوره های حرارتی یا اج شده و منیزیم آن میسوزد و از حالت نرم یا قابل انعطاف به صورت پروفیل سخت تبدیل میشود.

درب استیل

شرکت آریو حفاظ یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده و اجرا کننده ، درب استیل ، پله استیل ،پله خم استیل ،راه پله استیل ،پلکان پیش ساخته مدولار استیل ، هندریل استیل ،قطعات استیل ، نرده استیل فانتزی ،نرده استیل خاص، نرده استیل حصاری ، نرده استیل 3 خط ، نرده استیل پروفیل ،نرده استیل فانتزی ، راه پله استیل ، نرده استیل تیغه ای ، سازه های فضایی استیل ، اسپایدر استیل ، نرده شیشه ای ، نرده استیل تراس ، پایه های نرده استیل ، بوته محافظ استیل ، راه پله استیل طرح دار ، راه پله ساده استیل ، راه پله استیل با حفاظ شیشه ای ،پله خم استیل، پله پیچ استیل، نرده استیل پروفیل شیشه خور ،نرده استیل 4 خط ، هند ریل استیل استخری ، نرده استیل حصاری ، پلکان استیل استخر ، حفاظ استیل بانکی ، حفاظ استیل واحد های مسکونی و تجاری استیل ، درب استیل، درب استیل ثابت، درب استیل آکاردئونی، درب استیل کشویی در استان تهران میباشد. شرکت آریو حفاظ با سالها تجربه در زمینه تولید انواع محصولات استیل توانسته جایگاه خود را نه تنها در سطح کشور عزیزمان ، بلکه در کشور های مجاور نیز ارتقاء دهد. محصولات استیل آریو حفاظ از بالاترین سطح کیفیت، بهترین مواد اولیه ، زیباترین طرح ها برخوردار بوده و از جدید ترین متد های روز دنیا جهت طراحی و اجرای آن استفاده می گردد. نرده آلومینیومی ، حفاظ استیل ، راه پله استیل، درب استیل و دیگر محصولات شرکت آریو حفاظ دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت ، نور خورشید و... بوده و با خدمات پشتیبانی معتبر ارائه میگردد. هدف آریو حفاظ ارائه خدمات و محصولات استیل با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و بهترین مواد اولیه میباشد. متخصصان آریو حفاظ کاملا پایبند به منشور اخلاقی شرکت که همانا احترام به مشتری ، ارائه خدمات برتر،استفاده از جدید ترین متدها و استاندارد ها در طراحی و اجرا نرده استیل ، حفاظ استیل، درب استیل، راه پله استیل و ...، رعایت اصول اخلاقی ، حفظ ادب و در نهایت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی میباشند.

تابلو مغازه

تابلو سردر مغازه قیمت ساخت تابلو مغازه قیمت تابلو سر در مغازه نمونه طرح تابلو مغازه انواع تابلو مغازه تابلو كامپوزيت تابلو مغازه چوبی انواع تابلوی مغازه.

تابلو سردر مغازه – تابلوسازی پاسارگاد مجهز به کارگاه مخصوص تابلوسازی با کلیه امکانات و دستگاه های مخصوص حروف سازی تابلو،لیزر ،سی ان سی و غیره… جهت ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته ، حروف چلنیوم ، حروف پلاستیک ، حروف پلاستیک سه بعدی ، حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک) ، حروف برنجی ، حروف برجسته ترکیبی ، تابلوهای فلکسی و کامپوزیت در خدمت مشتریان و همکاران محترم تابلوساز و شرکت های تبلیغاتی می باشد.

جهت ساخت حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر از ماتریال های زیر به صورت معمول استفاده می گردد :– نوارهای چلنیوم (نوع آلیاژ آلومینیوم)

استیل طلایی و سیلور به صورت مات و براق

ورق فلز

ورق های پلاستیک (پلکسی گلاس)

لترمکس

پی وی سی

مولتی استایل

قالب های آبکاری کروم

تابلو کامپوزیت

نمایندگی فروش و اجرای ورق های کامپوزیت آلومکس، پرمیوم باند، آلوباند، آلوتایل، آلکواستون، آلکونام، بوش، آلواستون، آلکوباند تیم تخصصی فنی و مهندسی جهت برداشت نقشه و تهیه دیتایل اجرایی آتلیه تخصصی طراحی سه بعدی نما زیر نظر معماران برتر بخش فنی و مهندسی اکیپ اجرای تابلو کامپوزیت با روش فیکس هنگ و هوک با ضوابط مهندسی منظم و دقیق کلیه تصاویر موجود در سایت متعلق به شرکت آریو پاسارگاد می باشد. و جهت نمایش و گرفتن سفارشات جدید در سایت گذاشته شده است استفاده از هر کدام از تصاویر موجود در سایت تابلو سازی آریو پاسارگاد موجب پیگرد قانونی خواهد شد.

مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا-ضد حریق و عایق حرارت-ضد زنگ و اکسیداسیون-عدم جذب گرد و غبار-زیبایی و درخشندگی-تنوع رنگ نامحدود-نصب سریع و دقیق-نگهداری آسان- قابل بازیافت-عمر طولانی-سبک وزن-مستحکم سطح صاف و مسطح کامپوزیت هر نوع چاپ دیجیتال ،استیکر و رنگ آمیزی را می پذیرد وا ین دلیلی است بر تقریبا نامحدود بودن تنوع رنگی آن گزینه ضد حریق بودن در تابلوهای فلزی امری بدیهی است لکن بدلیل خاصیت مقاومت دمایی بالا، تابلو کامپوزیت برخلاف سایر تابلوهای فلزی مانع از رسیدن سریع حرارت به تجهیزات داخلی تابلو می شود و در صورت بروز آتش سوزی بعلت عدم وجود CFCمشکلی به وجود نمی آورد. هم چنین با توجه با انعطاف پذیری ،کامپوزیت نمی شکند. ظاهر تابلو به دلیل خاصیت پاکسازی خودکار کامپوزیت، براق و زیبا میماند .گرد و غبار تقریبا هرگز به تابلو نفوذ نمی کند و در صورت یرخورد با تابلو به آسانی حتی با آب باران تمیز میشود ، کامپوزیت را برگرفته از طبیعت خواندیم زیرا فن آوری NANO PVDF مشابه سیستم پاکسازی طبیعی برگ گل نیلوفر آبی است که نمونه بارزی از عدم جذب آلودگی و غبار در جهان پیرامون ماست اجرای دقیق تابلو کامپوزیت شرکت آریو پاسارگاد در طی سالهای اخیر با توجه به مصرف دقیق آهن و متریال توانسته مشتریان زیادی به این محصول را جذب نماید.

منبع : تابلو سازی پاسارگاد

12